میخواهمت ....

 میخواهمت 

     تا زنده شود با تو 

         این روح خسته ام 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Matin!
ساعت19:57---20 تير 1394

یارو پدرش تو بستر مرگ بوده می گه بیا بشین کنارم کارت دارم بعد یه چوب می ده دست پسرش. پسره هم که می خواسته ذکاوتش رو نشون بده قبل از حرف زدن پدرش چوب رو می شکنه. پدره سکته می کنه درجا می میره.مامانش می گه خاک تو سرت این ساز نی از هفت نسل قبل دست به دست به پدرت رسیده بود! يك ميليارد قيمتش بود !!!
سلاااااااااااام برخاله ریحون مهرباننننن!
خوبید؟
آبجی میشا خوبه؟

پاسخ:

ســــــــــــــــــــــلام بر گل همیشه بهارخاله ریحون 

ممنونم گلم شکر ..خوبیم بوسه

متین جان دوست داشتی اونور هم سر بزن  هیجا مثل خونه قبلیمون نمیشهچشمک

 اینجا نچسبه بماند کامنتا رو دوبله و سوبله نشون میده  تازه دوستان هم حال حوصله کد و ندارن   زبان درازی



نسرین
ساعت19:11---18 تير 1394

سلام ریحانه جان آدرس خونم عوض شده لوکس بلاگ رو خذف کردم خوشحال میشم بیای پیشم

 

پاسخ:

ســلام نسرین جان 

از حضورت و لطفت سپاسگزارم ..

چشم حتما میام 



گلبانگ
ساعت1:42---17 تير 1394

سلام ريحانه خااااانم ، والا من اين هفته چند بار سر زدم ، هر بار پيغام حذف يا اينكه چنين وبلاگي ثبت نشده ميداد !!!!!
بگذريم ...
خوبييييييييييييد شمااااااا؟
برم پست هاتون رو بخونم

پاسخ:

ســـــــــــــلام بر گل و گلاب گلبانگ خانم 

ممنون از لطفتون خوبم خدا رو شکر 

مررسی که آمدین لبخند



mohammad
ساعت9:19---15 تير 1394

سلااام . همون روز که گفتین برگشتم لینکتون رو عوض کردم .. ممنونم که لینکم کردین . موفق باشید .

 

پاسخ:

سلام 

ممنون ...

خواهش میکنم لبخند



mohammad
ساعت14:19---14 تير 1394

سلام دوست عزیزم . خوشحالم که برگشتین . خوش امدین .

 

پاسخ: 

سلااااااااااااااام 

از دیدار مجددتون خوشحالم دوست عزیز لبخند

سپاس از بابت کامنتای زیباتون 



mohammad
ساعت14:13---14 تير 1394

به همه چیز عادت می کنیم

به داشته ها و نداشته هایمان

خیلی طول نمی کشد که

جلوی آینه زل بزنی به خودت

موهایت را کنار بزنی

و با خودت بگویی

اصلا مگر داشتی اش

مگر از اول بود ؟!

که بودن و نبودنش مهم باشد …

 

پاسخ: 

دستهایت را بی بهانه به من بسپار،

روی یک ریل با من همقدم شو،
تو آن سو من این سو،
می خواهم عاشقانه تا انتهای ریل با تو باشم.
می دانم یک ریل همیشه یک خط موازیست،
می دانم تقاطع ندارد،
می دانم جفت شدنی در کار نیست،
من فقط به این دلخوشم
که قراراست به موازات تو قدم بردارم...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 12 تير 1398برچسب:, | 1:30 | نویسنده : ریحانه |